پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3862
-
الف
+

جشنوارۀ ادبیات داستانی «چهل سالگی؛ بعثت انقلاب» برگزار می‌شود

به منظور ضبط و مکتوب نمودن خاطرات و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران، جشنوارۀ ادبیات داستانی«چهل سالگی؛ بعثت انقلاب» برگزار می‌شود.

به منظور ضبط و مکتوب نمودن خاطرات و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران، جشنوارۀ ادبیات داستانی«چهل سالگی؛ بعثت انقلاب» برگزار می‌شود.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری مهر، موضوع این جشنواره رویدادها و حوادث پیش و پس از پیروزی انقلاب، زندگی روزمره در پیش و پس از انقلاب و  برداشتهای آزاد از جریانات انقلاب اسلامی عنوان شده است.

بخش های این جشنواره، داستان کوتاه ( کودک- نوجوان- بزرگسال)، رمان (کودک- نوجوان- بزرگسال) و پی نما ( کودک- نوجوان- بزرگسال) اعلام شده است.

شرایط آثار ارسالی به این جشنواره به شرح ذیل است:
 
۱- آثار ارسالی قبلاً در کتاب، نشریات و سایت ها چاپ و درج نشده باشد. 

۲- پس از ارسال اثر، نویسنده (تا تعیین تکلیف نهایی) از ارسال آن به ناشر یا مسابقات داستان نویسی دیگر و هم چنین انعکاس کتبی و الکترونیکی آن خودداری کند. 

۳- هر نویسنده می تواند به طور همزمان در بخش های مختلف جشنواره شرکت کرده و یا در یک بخش، چند اثر ارسال کند. 

مهلت ارسال آثار تا پایان دی ماه سال ۱۳۹۶ است و ناشر حتی پس از اتمام مهلت جشنواره، در صورت ارسال آثار مناسب در موضوع مورد نظر که در ارزیابی های مربوطه، حائز شرایط لازم باشند، به این آثار فرصت چاپ و انتشار خواهد داد. 

در آئین پایانی مسابقه، به سه نفر اول( در هر بخش) جوایز نقدی نفیس و به آثار برگزیده، لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا می شود. 

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را به نشانی الکترونیکی enghelab۴۰@elmifarhangi.ir  ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر روزهای شنبه تا چهارشنبه در ساعات اداری با شماره تلفن های  ۸۸۷۹۷۶۰۴ و ۸۸۷۹۷۶۰۵ تماس گرفته یا به سایت انتشارات علمی و فرهنگی به آدرس www.elmifarhangi.ir  مراجعه کنند.

ص.گ/ط ه

نظر شما
ارسال نظر